OMODA C3, Çin’de düzenlenen etkinlikte tanıtıldı

Çin merkezli otomotiv markası OMODA, yeni crossover modeli C3’ü, markanın ana merkezi olan Wuhu kentinde düzenlenen “OMODA Günü” etkinliğinde tanıttı. Etkinlikte OMODA, C3 modeliyle özellikle genç kullanıcı kitlesini hedefleyen bir tasarım ve teknoloji anlayışı sundu. C3, markanın “Siber-Meka Crossover” olarak tanımladığı yeni bir tasarım anlayışını yansıtıyor. Etkinlik sırasında, OMODA’nın geçmiş satış başarısı ve 44 farklı pazarda ulaştığı 500 binin üzerindeki satış rakamına da vurgu yapıldı. Markanın “Hareket Halindeki Sanat” olarak adlandırdığı tasarım felsefesine dayanan C3, köşeli ve çok katmanlı dış hatlarıyla dikkat çekiyor.

Aracın tasarımında geometrik şekiller, keskin çizgiler ve mavi tonlar öne çıkarken, iç mekânda ise uzay gemilerinden ilham alınan bir kokpit düzeni sunuluyor. Dokunsal düğmeler ve detaylı gösterge paneli gibi öğeler bu tasarım anlayışını destekliyor. C3’ün, Ekim 2025’te yapılacak küresel tanıtım etkinliğiyle dünya genelindeki pazarlarda da kullanıcılarla buluşması planlanıyor. Etkinlik kapsamında farklı ülkelerden gelen katılımcılarla interaktif sunumlar, modifikasyon yarışmaları ve müzik performansları da düzenlendi. OMODA, yeni modelini tanıtırken; teknoloji, moda, çevre duyarlılığı ve gelecek odaklı yaşam tarzlarını temel alan bir marka vizyonu ortaya koydu.

Video: HyperX Alloy Rise 75 Kompakt Oyun Klavyesi

Yeni videolar için buradan abone olun!