Salesforce ve Google, Gemini’yi Agentforce’a getiriyor

Agentforce, Google’ın Gemini modellerini kullanabilecek ve böylece temsilcilerin görüntü, ses ve videolarla çalışabilmesine, Gemini’nin çok modlu yeteneklerini ve iki milyon parçalı bağlam pencerelerini kullanarak daha karmaşık görevleri yerine getirebilmesine ve Vertex AI ile Google Arama’da temel alınan gerçek zamanlı içgörüler ve yanıtlar kullanarak hareket edebilmesine olanak tanıyacak.

Salesforce Service Cloud, Google Customer Engagement Suite ile daha entegre hale gelecek ve gerçek zamanlı sesli çeviri, akıllı temsilciden temsilciye geçişler, kişiselleştirilmiş temsilci önerileri ve tüm kanallarda yapay zeka destekli konuşma içgörüleri gibi gelişmiş yapay zeka destekli iletişim merkezi yetenekleri sunacak.
Salesforce’un Agentforce, Data Cloud ve Customer 360 Uygulamaları, Google Cloud altyapısı üzerinde çalışacak ve Google Cloud Marketplace aracılığıyla yeni bölgelere erişim ve basitleştirilmiş tedarik süreçleri sunacak.

Salesforce ve Google, işletmelerin yapay zeka destekli temsilciler (AI-powered agents) oluşturup devreye alırken kullanacakları modeller ve yetenekler konusunda daha fazla seçenek sunan stratejik iş birliklerini genişlettiklerini duyurdu. Sürekli gelişen yapay zeka dünyasında, otonom temsilciler gibi yenilikler o kadar hızlı ortaya çıkıyor ki işletmeler bu hıza ayak uydurmakta zorlanıyor. Bu genişletilmiş iş birliği, müşterilere tek bir model sağlayıcısına bağımlı kalmadan, özel ihtiyaçlarına uygun yapay zeka çözümleri geliştirme esnekliği sunuyor.

Google Cloud, milyonlarca geliştiricinin en son teknolojiye sahip Gemini modelleri ve Google Cloud’un yapay zeka için optimize edilmiş altyapısı ile çalıştığı kurumsal yapay zeka inovasyonunun öncüsüdür. Bu genişletilmiş iş birliği, Salesforce müşterilerine Agentforce temsilcilerini Gemini kullanarak oluşturma ve Salesforce’u Google Cloud üzerinde çalıştırma imkanı sağlayacak. Ayrıca, mevcut iş birliği dahilinde, müşterilerin Google BigQuery ve Salesforce verilerini sıfır kopya teknolojisiyle çift yönlü olarak kullanmasına olanak tanıyacak ve böylece işletmelerine otonom temsilciler dahil etmek için ihtiyaç duydukları veri, yapay zeka, güven ve eylem yetenekleriyle donatmalarına yardımcı olacak.

Salesforce Başkanı, Mühendislik ve Müşteri Başarısından Sorumlu Başkan Srini Tallapragada, “Google Cloud ile genişleyen iş birliğimiz ve platform, uygulama ve altyapı katmanlarındaki derin entegrasyonlarımız sayesinde müşterilerimize kullanmak istedikleri uygulamalar ve modeller konusunda seçim imkanı sunuyoruz.” dedi. “Salesforce, yeni yetenekleri kolayca devreye almayı ve hızla iş değeri elde etmeyi sağlayan eksiksiz, kurumsal düzeyde bir yapay zeka platformu sunuyor. Google Cloud, dünyadaki en güçlü ve yetenekli modelleri, temsilcileri ve yapay zeka geliştirme araçlarını sunarak kurumsal yapay zekanın öncülüğünü yapıyor. Birlikte, işletmelerin dijital iş gücü ile ölçeklenmesi için en iyi ortamı yaratıyoruz.”

Google Cloud CEO’su Thomas Kurian ise şunları ekledi: “Salesforce’un Google Cloud’u önemli bir altyapı sağlayıcısı olarak seçmesi, kurumsal müşterilerin en kritik uygulamalarını yüksek güvenlikli, yapay zeka için optimize edilmiş altyapımızda minimum zorlukla devreye almalarını sağlıyor. Müşterilerimiz, Salesforce ve Google Cloud arasında daha sorunsuz bir şekilde çalışabilmeyi talep etti ve bu genişletilmiş iş birliği, onların yapay zeka dönüşümlerini hızlandırmalarına, temsilci yapay zeka çözümlerini, en ileri yapay zeka modellerini, veri analitiğini ve daha fazlasını kullanmalarına yardımcı olacak.”

Keenetic Buddy 6 Menzil Genişletici videosunu aşağıdan izleyebilirsiniz.

Yeni videolar için buradan kanala abone olmayı unutmayın!